niedziela, 23 czerwca 2013

Coś o nas ;)

Coś o twórczyni tej całej akcji ... Taki mały cykl o nas wszystkich !
Co kilka dni będziemy dodawać metryczki z których dowiecie się kilka ciekawych rzeczy o nas, jak i o naszym stosunku do całej akcji ;) No to zaczynamy !

imie : Kasia
nazwisko: Siedlecka
lubię: Robić coś dla innych, rozwijać się, żyć pełnią życia
nie lubię: Siedzieć bezczynnie, stać w miejscu
kocham: Śpiewać, grać w spektaklach, być na scenie
kilka słów o akcji:
Rok temu na szkolnych rekolekcjach odwiedził nas ksiądz z Ugandy, nie miałam pojęcia o tym co to za kraj, kiedy wpisałam w google jego nazwę trafiłam na blog Honoraty Wąskowskiej i tak zaczęła się moja miłość do tego miejsca, ich kultury. Chciałabym bardzo wyjechać tam na roczny wolontariat, ale ze względu na koszta, naukę itp. będzie to możliwe dopiero za kilka lat. Długo zastanawiałam się jak mogę im pomóc zanim tam się znajdę, aż postanowiłam zorganizować koncert, na którym połączę swoja pasje muzyczna z chęcią niesienia pomocy.

 Na dziś tyle ! Udanego ostatniego przedwakacyjnego weekendu! I pamiętajcie, my dalej działamy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz