poniedziałek, 11 listopada 2013

coś o nas!

Witajcie drodzy czytelnicy! :)

Pamiętacie, że nasz koncert już tylko za 5 dni? Mam nadzieje, że spotkamy się na nim wszyscy, bez wyjątków, dlatego jeszcze raz przypominam, 15.11.2013 godzina 18, oławski Ośrodek Kultury, sala widowiskowa. Liczymy na Was! :) 

Jeszcze dzisiaj w ramach cyklu: "Coś o nas", przedstawiam kolejną osobę, która zdecydowała się wziąć udział w akcji "Z prądem życia". Będzie to Natalia, która wspiera nas swoim pięknym głosem. :)

Imię: Natalia
Nazwisko: Trybała
Lubię: Lubię się bawić, w każdym możliwym tego słowa znaczeniu. Lubię korzystać z życia i beztrosko spędzać czas. Lubię zaczynać wiele rzeczy, nie kończąc (niestety) przy tym ani jednej. Lubię udzielać się społecznie i mieć świadomość korzystnych efektów moich działań. Lubię ludzi otwartych, energicznych, pomocnych i altruistycznych, którzy w postaci dobrych aniołów, wciąż są gdzieś obok mnie. :) 

Nie lubię:  Nie lubię fałszu i zakłamania. Nie toleruję ludzi, oszukujących zarówno siebie jak i otaczający je świat. Nie lubię szpinaku i brokułów, a ponad wszystko bycia zdominowaną i w jakikolwiek sposób zniewoloną. Nie lubię egoizmu, nic nie irytuje mnie bardziej od skąpstwa i narcyzmu.

Kocham: Kocham grać na pianinie, śpiewać, wygłupiać się, jeść. Kocham mojego psa, zimę, motocykle i konie. Kocham swoją rodzinę i przyjaciół, dla których jestem w stanie zrobić dosłownie wszystko. Kocham dni, kiedy mam troszkę czasu wolnego, na poukładanie swoich spraw ale ponad wszystko kocham dochodzić do swoich granic i wciąż je pokonywać.

Co sądzę o akcji:  Akcja ,,Z prądem życia'' była i jest dla mnie czymś prawdziwie wyjątkowym. Dzięki niej mogę nie tylko pomóc ludziom, oddalonym o setki kilometrów od nas, ale też wzmocnić, wzbogacić i rozwinąć swoją osobistą filantropię. To naprawdę daje wiele do myślenia i napawa ogromną satysfakcją. Dlatego łączmy się w akcji i róbmy wszystko, co w naszej mocy, by szerzyć tą stronę, akcję i zawartą w niej ludzką empatię, której coraz częściej nam brakuje. Pomagajmy nie tylko na szeroką skalę, oczekując laurów i wyrazów wdzięczności, ale bądźmy też cichymi dobroczyńcami, których osobistą nagrodą i zapłatą będą wdzięczne uśmiechy ludzi, którym pomogliśmy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz